Planering

Planeringsverktyg Minuba

Med Minubas planeringskalender hamnar jobbet direkt i appen

Minubas Planeringskalender gör det möjligt för dig som chef eller teamledare att få full kontroll över arbetet och planeringen av medarbetarnas arbetstid. Du kan se direkt om det finns ett hål i kalendern, eller vart dina medarbetare befinner sig ’just nu’. Detta gör det lätt att fördela arbetet mer effektivt och genererar nöjda kunder.

Vad gör dina medarbetare just nu?

Det är inte bara kunderna som blir nöjda när du kan planera arbetet mer effektivt. Kommunikationen med dina medarbetare blir lättare, när planerad arbetstid hamnar direkt i deras mobiltelefon.

Med ’Planering’ i Minuba kan du alltid se vart dina medarbetare befinner sig och vilka uppdrag det jobbas på för tillfället. Vi ser helt enkelt till att det blir ordning och reda i vardagen tack vare lätt och smidig planering på tvärs av avdelningarna i företaget.

Planering i Minuba

Planerat arbete hamnar direkt i mobilen

När du planerar i Minuba, hamnar allt automatiskt i medarbetarnas mobiltelefoner under ”Min tid” i appen. Det betyder att folk inte längre behöver spilla sin tid på att köra in till kontoret på morgonen, eller ringa in till chefen för att få nästa uppdrag. Nu ligger hela veckans jobb smidigt ’i fickan’ och ni kan börja jobba med det samma!

Fem fördelar med Minubas ’Planering’

  • ’Drag and drop’ funktionen gör det lätt att kopiera och flytta objekt
  • Du får en översikt över allt arbete
  • Du undviker tidsspill
  • Du kan se ”hål” i kalendern
  • Medarbetarna kan se allt planerat arbete direkt i sin mobil
  • Du kan se vilka uppdrag som är igång just nu

 

Vill du veta mer om Minuba och vad ett smart ordersystem kan göra för ditt företag? Kolla här

Du kan också prova Minuba helt gratis och utforska systemet själv i en månad. Tryck på knappen och skapa en gratis användare idag!