Automatisk sammanslagning av Fakturalinjer och Nollställning av Faktura

En ny automatisk inställning som sammanslår fakturalinjer.

Inget går förlorat när du fakturerar med Minuba eftersom att vi kommer ihåg allt för dig! Du kan alltid vara säker på att hela arbetsordern kommer med när du ska fakturera.

Med denna månades uppdatering kan du nu snabbare sammanslå fakturalinjerna på ditt fakturautkast och sedan minnas sammanslagningen som en ”standard” under dina företagsinställningar. Du får dessutom också möjlighet att välja om linjerna med 0 i säljpris ska överföras eller ej.

Detta innebär att de administrativa knapptrycken nu blir ännu färre och du kan snabbare få iväg fakturan till kunden.

Här kan du aktivera inställningen: Kugghjulet – Företagsinställningar – Fakturering

 


Nollställ ditt fakturautkast med ett enkelt klick!

Med Minuba är faktureringen smidig, snabb och enkel!

Det betyder att du sparar du både kreditdagar och får ökad likviditet. Pengarna kommer in snabbare och du kan fokusera på din verksamhet.

Men med denna månadens uppdatering har vi gjort det ännu enklare att fakturera i Minuba!

Det har nämligen blivit möjligt att nollställa ditt fakturautkast med bara ett klick. Det betyder att om du har behov av att börja om på din faktura kan du nu göra det enkelt genom att trycka på knappen ”Nollställ”. Du sparar därmed ovärderlig tid och kan snabbare komma igång med att anpassa fakturan och skicka den till kunden.