Planeringen får nytt utseende i Minubas ordersystem

Plansering Nytt utseenden i Minubas hantverksapp

Nu blir det ännu lättare att planera arbetet med Minuba

Nu kan du få en bättre översikt över alla uppdrag och vilka medarbetare som arbetar vart, samt vilka tidrapporteringar som finns på respektive order. Genom att klicka på en order i listan kommer de medarbetare fram som är tillknutna ordern samt deras tidrapporteringar.

 

Vem jobbar på vilket uppdrag?

Oavsett om du driver ditt företag ensam eller om du arbetar tillsammans med ett glatt gäng montörer, så kan Minubas Planeringsmodul hjälpa dig med överblicken.

Genom att klicka på en order på vänster sida i ”Planering” kan du se precis vilka medarbetare som har registrerat eller planerat arbetstid på ordern i en vald period.

Det gör att du lättare kan se ”hål i kalendern” och planera nya uppdrag. Du använder tiden mer effektivt och får mer kontroll.

Dessutom hamnar allt du planerar direkt i appen hos montörerna – smidigare blir det inte!

Se video