Få en överblick över din kommande arbetsvecka eller månad

I ”min plan” kan du se en översikt över alla arbetskort du är kopplad till. Arbetskorten sorteras efter när de är planerade att vara färdiga. De arbeten som ska utföras först är alltså överst på listan. Alla ordrar som inte är planerade eller schemalagda finns tillsammans längst ner i översikten.
När du utför en schemalagd tid kommer arbetskortet inte längre att visas som schemalagt. Detta gäller även om du utför en schemalagd tid i förväg.

Arbetskortet för en order kan öppnas genom att klicka på det angivna arbetskortet. Du kan även se ordrar som inte har några associerade anställda under fliken Reserv, dessa är färgade ljusblå och kan startas av alla anställda. När en annan anställd har påbörjat en reservorder, och därmed blivit tilldelad ordern, försvinner den från din översikt.

Har du rollen ”Schemalägg timmar” kommer du även kunna se andra medarbetares scheman. Detta kan göras genom att klicka på filtreringsknappen som finns uppe till höger i sökfältet. Detta öppnar en sida med en rullgardinsmeny där du kan välja vilken anställds order du vill se.

 

 

Hittade du inte vad du sökte?

Har du fortfarande frågor?

Kontakta vår kundsupport

måndag - fredag kl. 09-16

Minuba Plus

Med Minuba Plus kan du få support både via mail och telefon.

Minuba GO!

Som Minuba GO! kund kan du få support på följande e-postadress.