Rensa cacheminnet i din webbläsare

I en webbläsare sparas viss information från webbplatser när du använder den. Denna information sparas i cacheminnet och som cookies.

Det kan emellanåt vara bra att rensa din webbläsares cacheminne då det kan åtgärda problem som kan uppstå vid inläsning eller formatering av webbplatser. Om du upplever problem med Minuba så kan du testa att göra detta för att lösa problemet.

– Kom ihåg att uppdatera sidan efter du gjort detta.

Nedan har vi listat länkar till vardera webbläsares supportsida, där kan du se och läsa mer om hur du går tillväga för att rensa cacheminnet i just din webbläsare.

Google Chrome
https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=en&co=GENIE.Platform%3DDesktop

 

Microsoft Edge
https://support.microsoft.com/sv-se/microsoft-edge/visa-och-ta-bort-webbhistorik-i-microsoft-edge-00cf7943-a9e1-975a-a33d-ac10ce454ca4

 

Mozilla Firefox
https://support.mozilla.org/sv/kb/rensar-cachen-firefox

 

Safari

  1. Klicka på Safari i menyraden längst upp till vänster och välj ”Inställningar”
  2. Klicka på ”Avancerat” längst till höger i menyraden
  3. Kryssa i ”Visa utvecklarmenyn i menyraden”
  4. Nu har du en meny som heter ”Utvecklare” i samma meny som Safari, klicka på den och välj sedan ”Töm cachar”
  5. Uppdatera sidan

 

Har du fortfarande frågor?

Kontakta vår kundsupport

måndag - fredag kl. 09-16

Minuba Plus

Med Minuba Plus kan du få support både via mail och telefon.

Minuba GO!

Som Minuba GO! kund kan du få support på följande e-postadress.