Minuba och docTech

enkel hantering av e-fakturor

Minuba och docTech

E-fakturor med docTech och Minuba

Integrationen mellan Minuba och docTech gör det möjligt för dig att få in och hantera alla dina leverantörsfakturor i Minuba. Det ger dig även möjligheten att själv skicka e-fakturor till dina kunder.

DocTech jobbar för effektivitet, automatik och strävar efter ett papperslöst kontor, precis som vi på Minuba. Därför erbjuder vi en enkel, effektiv och automatiserad lösning för företag som inte vill lägga tid på fakturahantering. DocTech har tekniken för att ta emot fakturor oavsett hur leverantören väljer att skicka dem. Pappersfakturor, PDF-fakturor och e-fakturor (SveFaktura, PEPPOL, EDIFACT mfl.), samt deras helt egen utvecklade tjänst S&R Network. Med sitt eget utvecklade system tar de emot fakturor, för att med 100 % korrekthet och validering skicka fakturorna vidare till era affärssystem. Hela processen sker med full automatik och ert företag sparar tid som nu kan spenderas på annan verksamhet.

De erbjuder kort sagt hög effektivitet och kort ledtid vilket leder till ett ett effektivt, snabbt och kontrollerat fakturaflöde.


Kom igång enkelt med integrationen till docTech

Vill du få alla fördelar med docTech och integrationen till Minuba? Du behöver först kontakta docTech för att kunna komma igång med e-fakturering och hantering av leverantörfakturor från dina önskade grossister. Därefter aktiverar du integrationen i Minuba.

Kontakta dem här

Såhär aktiverar du integrationen i Minuba

e-fakturor med Minuba och docTech