docTech

E-fakturor med docTech och Minuba

Integrationen mellan Minuba och docTech gör det möjligt för dig att få in och hantera alla dina leverantörsfakturor i Minuba. Det ger dig även möjligheten att själv skicka e-fakturor till dina kunder.

DocTech jobbar för effektivitet, automatik och strävar efter ett papperslöst kontor, precis som vi på Minuba. Därför erbjuder vi en enkel, effektiv och automatiserad lösning för företag som inte vill lägga tid på fakturahantering. DocTech har tekniken för att ta emot fakturor oavsett hur leverantören väljer att skicka dem. Pappersfakturor, PDF-fakturor och e-fakturor (SveFaktura, PEPPOL, EDIFACT mfl.), samt deras helt egen utvecklade tjänst S&R Network. Med sitt eget utvecklade system tar de emot fakturor, för att med 100 % korrekthet och validering skicka fakturorna vidare till era affärssystem. Hela processen sker med full automatik och ert företag sparar tid som nu kan spenderas på annan verksamhet.

De erbjuder kort sagt hög effektivitet och kort ledtid vilket leder till ett ett effektivt, snabbt och kontrollerat fakturaflöde.

Vilka tjänster erbjuder integrationen till docTech?

  • Skicka e-faktura (Peppol/Svefaktura)
  • Faktura utskriftstjänst
  • Ta emot e-faktura (Peppol/Svefaktura)
  • Ta emot PDF-faktura
  • Ta emot pappersfakturor

Vad kostar det?

Här kan du läsa om de tjänster och priser docTech erbjuder kunder som använder Minuba. Som Minuba kund får du ett förmånligare pris. DocTech är ansvariga för prissättningen och vi hänvisar till dem vid ev.  avvikelser.

docTech pris

Kom igång med integrationen till docTech

Vill du få alla fördelar med docTech och integrationen till Minuba? Du behöver först kontakta docTech för att kunna komma igång med e-fakturering och hantering av leverantörfakturor från dina önskade grossister. Klicka på knappen "Kontakta docTech" längre upp på sidan för att göra detta. Därefter aktiverar du integrationen i Minuba och du kan sedan börja dra nytta av alla fördelar som integrationen innebär.