Också i

Min Plan

Min Plan - Se och planera arbetet

Saknar du översikt över dina arbetsuppgifter och projekt - vilka som är tilldelade till dig och vilka som ligger i kö? Med Minubas funktion ’Min Plan’ får du översikt över alla dina projekt på ett ställe. Funktionen fungerar som en kalender som hjälper dig att hålla koll på dina arbetsuppgifter.

Håll koll på tilldelade uppgifter och aktiva projekt

Min Plan i Minuba ger både dig och dina medarbetare snabb överblick över vilka uppgifter ni har blivit tilldelade och vilka projekt som ligger i kö. Om det finns luckor i kalendern kan du och dina medarbetare välja de aktiva projekten som passar er bäst med tanke på tid och avstånd.

Min Plan är också en del av Minuba GO!

Min Plan finns också i Minuba GO!

Tidsregistrera direkt i appen

När arbetsuppgifterna är utförda kan du själv registrera din tid - det tar bara en stund och betyder att allt är registrerat när veckan är slut. 'Min Plan' finns både i app- och webbversionen av Minuba. Du har alltid möjlighet att se dina kommande aktiviteter och arbetsordrar samt registrera tid - även när du är på språng.

Trött på planering? Använd digital orderhantering

Med 'Min Plan' i Minuba får du:

  • Översikt över alla uppgifter
  • Ordning på dina projekt
  • Överblick över registrerad och planerad tid
  • Direkt åtkomst till alla arbetsordrar
  • Möjlighet att registrera tid direkt i din kalender
  • Översikt över projekt som ligger i kö, så att du kan välja de uppgifter som passar dig bäst

Företagsekonomi

Fyra goda anledningar att välja digital orderhantering

Få en enklare vardag med digital orderhantering för ditt hantverksföretag Behöver du en sista knuff för att komma igång med digital orderhantering? Eller har du tidigare använt ett system som inte riktigt passade dina arbetsprocesser? Idag …