Tidrapportering direkt i appen eller på webben

Tidrapportering för hantverkare

Har du problem med att få dina medarbetare att registrera sina timmar?

Om dina medarbetare inte registrerar sina timmar i tid, kan det stå i vägen för att köra deras lön och faktureringen till företagets kunder.

Med Minubas app är det enkelt för dina medarbetare att registrera sina timmar eller frånvaro och funktionen gör det också enkelt för din kontoret att se vilka timmar som hör till vilket projekt.

Tidrapportera snabbt och enkelt med Minubas app

Minuba finns både som mobil- och webbapplikation, vilket gör det enkelt för dina anställda att lämna in sina timmar när de är ute och jobbar.

Dina medarbetare har alltid enkel och snabb tillgång till:

  • Tidrapportering, traktamenten och frånvaro
  • Lägga till anteckningar
  • Växla mellan kalkylblad
  • Registrera övertid

 

Minubas tidrapportering ger dig fullständig överblick

Med Minubas tidrapportering får du överblick över hur många timmar som lagts ner på ett projekt och vilka medarbetare som deltagit i arbetet.

Tidsregistreringsfunktionen gör att den aktuella tiden placeras under tidsregistreringsdelen av arbetskortet så att du alltid kan se den totala tiden som spenderats på varje arbetskort.

Uppgifterna hämtas även i dina företagsrapporter där du kan se hur många timmar respektive medarbetare lagt ner på det specifika projektet.

 

Minuba har gratis support alla vardagar mellan 09:00 - 16:00

Minuba har ett duktigt supportteam som hjälper dig med alla dina frågor.

Du kan ringa eller skriva in till oss alla vardagar mellan 9-16. Läs mer om vår support här.

Kontakta oss för mer information

Vill du veta mer om Minuba och hur det kan öka er effektivitet och omsättning i företaget, kan du kontakta oss genom nedanstående formulär.