• Full koll med Minubas Företagsöverblick

    Med Minubas ’Företagsöverblick’ får du en tydlig överblick över ekonomin så att du aldrig behöver tvivla på vart företaget är på väg, eller hur du ska fokusera din tid. När högen med arbete blir allt […]

    Läs mer...
  • Tidrapportering direkt i appen eller på webben

    Glömmer montörerna bort att rapportera sina timmar? Papper och penna är bra att ha, men det är varken smidigt, säkert eller hållbart i längden. Skriver dina montörer fortfarande ner sina timmar på papper? Kommer de […]

    Läs mer...
  • Minubas webintegration

    Gör det lättare för dina kunder att kontakta dig och göra en beställning via din hemsida. Med Minubas webintegration kan dina kunder snabbt och enkelt göra en felanmälan eller begära en offert.

    Läs mer...
  • Orderhantering i Minuba

    Minubas orderhantering online gör dig mer effektiv Skapa en order direkt när kunderna kontaktar dig och kom igång med arbetet med få klick! Med Minubas orderhantering skapar du en ny arbetsorder snabbt och smidigt. Du […]

    Läs mer...
  • Snabbare fakturering

    Snabb fakturering ger bättre likviditet När du använder Minuba blir faktureringen enkel. Tack vare en snabbare faktureringsprocess sparar du kreditdagar och ökar din likviditet. Pengarna kommer snabbare på kontot och du kan fokusera på företaget. […]

    Läs mer...
  • Kvalitetssäkring

    Medarbetarna utför kvalitetssäkringen elektroniskt ute hos kunden. Lagstadgad kontroll och testning ansluts automatiskt och bilder och annan dokumentation laddas enkelt upp. All information sparas och används som dokumentation, t.ex. genom revision. Välj bland de många […]

    Läs mer...
  • Materialregistrering

    Det kan bli dyrt att glömma bort materialregistreringen Vår erfarenhet visar att hantverkare utan ett ordersystem glömmer att registrera upp till 25% av det material de använder när de arbetar. Det betyder att mycket material […]

    Läs mer...
  • Min Plan

    Medarbetarna ser de kommande aktiviteterna och registrerar själv när arbetet är utfört. När dagen eller veckan har gått är timkortet utskrivet och klart för leverans. Timmarna förs automatiskt över på arbetskortet så att de är […]

    Läs mer...
  • Planering

    Minubas Planeringskalender gör det möjligt för dig som chef eller teamledare att få full kontroll över arbetet och planeringen av medarbetarnas arbetstid. Du kan se direkt om det finns ett hål i kalendern, eller vart […]

    Läs mer...
  • Minuba gör dina servicebesök smidigare

    Minubas automatiska hantering av  återkommande serviceavtal förenklar uppföljningen, eftersom framtida uppgifter automatiskt placeras i den relevanta medarbetarens kalender efter serviceutdrag. Samtidig får ditt företag både överblick och effektivitet vilket i slutändan förbättrar dina affärer.

    Läs mer...