-
Full koll med Minubas Företagsöverblick
Med Minubas ’Företagsöverblick’ får du en tydlig överblick över ekonomin så att du aldrig behöver tvivla på vart företaget är på väg, eller hur du ska fokusera din tid. När högen med arbete blir allt […]
Läs mer... -
Tidrapportering direkt i appen eller på webben
Glömmer montörerna bort att rapportera sina timmar? Papper och penna är bra att ha, men det är varken smidigt, säkert eller hållbart i längden. Skriver dina montörer fortfarande ner sina timmar på papper? Kommer de […]
Läs mer... -
Minubas webintegration
Gör det lättare för dina kunder att kontakta dig och göra en beställning via din hemsida. Med Minubas webintegration kan dina kunder snabbt och enkelt göra en felanmälan eller begära en offert.
Läs mer... -
Orderhantering i Minuba
Minubas orderhantering online gör dig mer effektiv Skapa en order direkt när kunderna kontaktar dig och kom igång med arbetet med få klick! Med Minubas orderhantering skapar du en ny arbetsorder snabbt och smidigt. Du […]
Läs mer... -
Snabbare fakturering
Snabb fakturering ger bättre likviditet När du använder Minuba blir faktureringen enkel. Tack vare en snabbare faktureringsprocess sparar du kreditdagar och ökar din likviditet. Pengarna kommer snabbare på kontot och du kan fokusera på företaget. […]
Läs mer... -
Materialregistrering
Det kan bli dyrt att glömma bort materialregistreringen Vår erfarenhet visar att hantverkare utan ett ordersystem glömmer att registrera upp till 25% av det material de använder när de arbetar. Det betyder att mycket material […]
Läs mer... -
Min Plan
Medarbetarna ser de kommande aktiviteterna och registrerar själv när arbetet är utfört. När dagen eller veckan har gått är timkortet utskrivet och klart för leverans. Timmarna förs automatiskt över på arbetskortet så att de är […]
Läs mer... -
Planering
Minubas Planeringskalender gör det möjligt för dig som chef eller teamledare att få full kontroll över arbetet och planeringen av medarbetarnas arbetstid. Du kan se direkt om det finns ett hål i kalendern, eller vart […]
Läs mer... -
Minuba gör dina servicebesök smidigare
Minubas automatiska hantering av återkommande serviceavtal förenklar uppföljningen, eftersom framtida uppgifter automatiskt placeras i den relevanta medarbetarens kalender efter serviceutdrag. Samtidig får ditt företag både överblick och effektivitet vilket i slutändan förbättrar dina affärer.
Läs mer... -
Orderhantering via Minubas app
Häng med i arbetet – oavsett vart du befinner dig! Med Minubas app till smartphone och tablet kan du följa med i arbetet och behöver inte längre vara bunden till ditt kontor. Du kan följa […]
Läs mer...
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.