• Full koll med Minubas Företagsöverblick

    Med Minubas ’Företagsöverblick’ får du en tydlig överblick över ekonomin så att du aldrig behöver tvivla på vart företaget är på väg, eller hur du ska fokusera din tid. När högen med arbete blir allt större, blir det också allt svårare att bevara den långsiktiga överblicken och styra företaget mot rätt mål. Hur vet du […]

    Läs mer...
  • Tidrapportering direkt i appen eller på webben

    Glömmer montörerna bort att rapportera sina timmar? Papper och penna är bra att ha, men det är varken smidigt säkert eller hållbart i längden. Skriver dina montörer fortfarande ner sina timmar på papper? Kommer de ihåg alla timmar de har jobbat och rapporterar de sina timmar i tid till kontoret? Effektiv tidrapportering ger klirr i […]

    Läs mer...
  • Minubas webintegration

    Gör det lättare för dina kunder att kontakta dig och göra en beställning via din hemsida. Med Minubas webintegration kan dina kunder snabbt och enkelt göra en felanmälan eller begära en offert.

    Läs mer...
  • Orderhantering i Minuba

    Minubas orderhantering online gör dig mer effektiv Skapa en order direkt när kunderna kontaktar dig och kom igång med arbetet med få klick! Med Minubas orderhantering skapar du en ny arbetsorder snabbt och smidigt. Du slipper alla papper och dina medarbetare kan se allt arbete direkt i mobilen. Vi vill göra det lätt för dig […]

    Läs mer...
  • Snabbare fakturering

    Snabb fakturering ger bättre likviditet När du använder Minuba blir faktureringen enkel. Tack vare en snabbare faktureringsprocess sparar du kreditdagar och ökar din likviditet. Pengarna kommer snabbare på kontot och du kan fokusera på företaget. Fakturan skrivs medans du arbetar och kan skickas iväg när som helst, eller när arbetet är färdigt. När fakturan är […]

    Läs mer...
  • Kvalitetssäkring

    Medarbetarna utför kvalitetssäkringen elektroniskt ute hos kunden. Lagstadgad kontroll och testning ansluts automatiskt och bilder och annan dokumentation laddas enkelt upp. All information sparas och används som dokumentation, t.ex. genom revision. Välj bland de många branschformulären. Följ reglerna Lagstiftningen för kvalitetssäkring förändras ständigt. Inom Minuba vill vi att du ska kunna fokusera på det som […]

    Läs mer...
  • Materialregistrering

    Det kan bli dyrt att glömma bort materialregistreringen Vår erfarenhet visar att hantverkare utan ett ordersystem glömmer att registrera upp till 25% av det material de använder när de arbetar. Det betyder att mycket material inte hamnar på fakturan och du riskerar att förlora riktigt mycket pengar i längden. Skänker du också bort material när […]

    Läs mer...
  • Min Plan

    Medarbetarna ser de kommande aktiviteterna och registrerar själv när arbetet är utfört. När dagen eller veckan har gått är timkortet utskrivet och klart för leverans. Timmarna förs automatiskt över på arbetskortet så att de är klara för fakturering. Den elektroniska ärendehanteringen gör att du kan undvika ett överflöd av papper och istället kan lägga fokus […]

    Läs mer...
  • Planering

    Minubas Planeringskalender gör det möjligt för dig som chef eller teamledare att få full kontroll över arbetet och planeringen av medarbetarnas arbetstid. Du kan se direkt om det finns ett hål i kalendern, eller vart dina medarbetare befinner sig ’just nu’. Detta gör det lätt att fördela arbetet mer effektivt och genererar nöjda kunder.

    Läs mer...
  • Servicemodul

    Minubas automatiska hantering av både kortare och längre återkommande serviceavtal förenklar uppföljningen, eftersom framtida uppgifter automatiskt placeras i den relevanta medarbetarens kalender efter serviceutdrag. Samtidig får ditt företag både överblick och effektivitet, som ger nöjda och trygga kunder vilket i slutändan förbättrar företagets affärer. Maximera din potential Det finns många sätt att generera överskott i […]

    Läs mer...